Saturday, February 6, 2010

Thiis is AbOut mEEE..

here i am..cmne nak mulakan.its quit hard for me to write everythg here.i always remember K.I.S.S (Keep it short N simple)-konon2 la.poyo gler.I watched a malay movie last nite.thats really make me sad.why it always bout my D.maybe sebab kene mengena dengan hidup aku.i have D but we are x close (x tau sebab2 nya).entah la kan.sumtimes D makes me sad (all the time-teringat kata2 maki dia even bukan aku yg wat salah);cuma yang wat aku terharu (ada la)-masa tu dia teman aku jalan kaki ke bus stop sebab kete dia rosak;pagi tu memang wat aku sedey.aku memang nangis,gler2.i wish 1 day dia tau,aku memang ikhlas sayang dia;cume aku nak dia amik berat pasal kitaorg (i mean US).sian la kat kami..we all terasing.x tau sangat pasal D.M selalu cakap x baik nak mengata dia.sebab kami ni "connectd"

tx D.kami ada di dunia ni.berusaha gler2 nak pape.make us dream big..

No comments:

Post a Comment