Tuesday, February 16, 2010

Abah menghantarku...

Adui,pagi tadi abah anta aku..so,sempat kami berborak-borak.sedih gak rasanya.we talked about my future.he asked me bout everythg.aku conpius gak,abah sayang kitaorang ker?the way he asked macam concerned bout US..hurm,nak nangis gak aku dengar kata2 dia..mmg tipu aku kata aku xnangis kan...memang sedih.kata2 abah makan dalam.one thing i ingat kata2 dia "dont let ur life same like him"-huh?tersentap la jugak.selama aku hidup ni,aku x pernah salahkan abah apa yang berlaku..setiap orang ada wat kesalahan kan.If,aku ada magic,aku akn selesaikan semua.

Then, i tell him bout my trip to F,n maybe dia bangga kot.one day,aku akan buktikan aku akan banggakan dia.yela,slama ni maybe abah terikut2 kata orang..so,thanks mak sebab bagi kami education.galakkan kitaorg.so,everybody,finish ur study k!

Pengajaran yang aku dapat harini,setiap bapak mesti sayangkan anak.yela,wpun mesti sayang.maybe masa je akan buktikan segala-galanya.Tapi,seseorang x leh salahkan satu pihak je,atau terus rosakkn diri,bcoz dats not the way ko selesaikan eveythg..hurm,da macam psikologi plak..hopefully,aku dapat tunaikan segala permintaan abah dan mak.AMIN!!!!!

No comments:

Post a Comment