Wednesday, February 24, 2010

i am so emo..

aku x tau ape kena dengan aku.rasa nak mara kat sume org.aku x tau la.sebab suma org wat aku terasa gler.yela,aku kan emo.nape aku nak terasa sangat.yela,x baik gler kan.nak tau ape benda yang aku mara:

1.dont let me in the dark-OMG!! aku x paham ape masalah ngn dia.yela,aku kan besties dia.i knw everythg but aku pretend je.im not stupid.it just aku mara sebab dia ketepikan aku.

2.org yang selfish-aku tau kdg2 kita memang perlu,tapi kena la jugak pikir masalah org laen kan..simply je nak wat keputusan sendiri.OMG!!! sedar la diri sikit..

3.pasal period-yela,aku x kuar2.n suddenly org laen yg kena.adui,x suke dia period takut dia P*,yela x elok sangat cam dia kan..


entah la..hidup ni memang susah gler,aku rasa nak muntah,bunuh diri.sebab ada je hal..

No comments:

Post a Comment