Saturday, February 13, 2010

Buka Mata Buka Hati..its a song!

OMG! i love this songs.lagu ni cakap pasal everythg..hurm,masalah memang xkan berhenti;sebab org ckap mslh akan berhenti bile kita mati.i dnt knw what happen to me?it seems dat aku yang kena ngn nasib malang (not malang act but unluky).we had fight (with my sis),entah la dia tu.sometms aku rasa,aku sorg je sayang mak.bukan org laen.aku takut mak kecewa,sedih,n maraa (sebab aku rasa mak x deserve rasa kot).

Then,aku rasa malas gler nak siapkan assignments..thesis.ya allah,nape la aku malas sangat,entah la.aku rsa maybe aku wat master nxt year,yela,dah penat la blaja je.Ya Allah,bagi aku semangat untuk:

pulih;
bangun;
bersemangat;
enjoy life;
lebih tabah;
buang segala sifat2 neagtif;
jadi lebih baik dari semalam.

Tolonglah,tunaikan permintaan aku ini....AMIN

No comments:

Post a Comment