Sunday, February 28, 2010

saddyyy...

Harini aku menangis giler2.kena mara ngn M n T.reason dia sebab aku selalu cakap kasar.even wit my M.yela ,aku agree.but sometimes jela…ada masa2nya..aku memang x leh terima bile everythg comes up..kata aku belagak blaja tinggi,kurang aja x hormat org???bile?ni suma salah M.M yg suru aku ckap cmtu kat T.

aku memang bengang giler..M pun tambah2 jela..suma aku kena..aku sedih gler..bukan salah aku pun sangat.yela, x baek cr kesalahan org..tapi kesalahan aku kecik je jika nak banding2 kan org laen..i love my fam very much..kadang2 aku terpikir.suma aku wat salah kan..x kena.ape salah aku?entah la..x pasal2 aku kena maki free.M ckp lepas ni x nak amik tau pasal aku?fine, aku akan g keje jauh2..x yah suma org amik tau pasal aku..then,ungkit2 pasal duit.kata aku gune duet banyak2..ape maksdnya????sedih gler..aku blaja slama ni x de pun gune duet M sangat.nasib duet P ada.aku gune jimat2.xda blnja2 sangat cam org laen.aku paham org laen,tapi ada org laen paham aku x?nobody!!!!!!!xpela,aku redha..ya allah,ampunkan dosa aku sekiranya aku cakap kasar pada sape2..fine,aku accept xda org nak paham aku…fine!!!!!!!!! So,kena harungi everythg sorg2…xpela…nak wat cmne kan..tapi sedih gler..aku slama ni saying dorg,sanggup korban n susa payah keje sume.tapi org x hargai..xpela,Allah tau sape yg benar, sape yang salah.

No comments:

Post a Comment