Wednesday, February 10, 2010

luve u mom...you're the greatest things in my life...

adui..baru berapa hari jer dah rindukan mak.rasa nak mak hidup selamanya.aku bersyukur menjadi anak puan S.,yela,xda sape yang blh jadi penyabar cam mak.mak pernah bagi tau aku,mak xda cinta sejati..sedih jugak bile dgr mak cakap cmtu..i wish aku boleh tunaikan segala impian mak.mak kena berkongsi syg,so,anak2 jela tempat mak mengadu nasib.aku bukan ape,aku kdg2 terpikir,mak baik,sempurna,penyabar,tapi nape mak x dapat C####.dah la asik kena hina ngn maki je,ape la salah mak aku..aku tabik gler mak aku,leh saba dgn semua org yang wat sakit hati-->even aku dah warn mak,jgn baik sangat,but here we go,mak kena lagi,mcm2 org kata2 kat mak.

so,mak sabar la ye.org keje bagus2 n wat mak bahagia..hanya mak je yg phm kehidupan kitaorg..org x sanggup tgk mak kecewa,yela mak berharap pada kitaorg...pgorbanan mak x leh org bayar.mak la jadi peminat setia kitaorg..org x penah menyesal jadi anak mak,malah bangga.sebab mak,kitaorg lebih bersemangat gler2 n x penah pikir nak give up,sebab mak x penah give up..mak cekal,tabah,tawakkal,setia,rajin,ikhlas,penyayang,baik,hormat,mengalah,ape jela,semua sesuai untuk mak..tx mak..luv u sampai mati..

No comments:

Post a Comment