Saturday, February 6, 2010

cinta2 Lembu mOOooo....


haha.lawak betul.I still x leh lupakan dia.he's everthg to me (masa dulu).i always remember u my dear.i know u hate me sooo much (beaucoup)..we've been together almost 2 years.i sayang kat u sebab:

1.u care pasal I dulu.
2.u kenal hati i camne kan.
3.u used to topup me.
4.we always spend time everyday( even we just smsing)..


but,everythg dah xda.x sangka aku akan kehilangan dia;orang kedua terpenting dalam hidup aku kot (masa dulu).at first,memang x dpt terima aku akan kehilangan dia,but sumanya dah terjadi kan.just leave it to God.i dnt know nak classified itu cinta pertama?i think so..sebab xda lelaki lain dapat cairkan hati aku(sebab hati aku pejal kot-hahaha).


I still remember,kita lepak kat Burger King n watched movies.u always tell me bout ur life;secara x langsung bagi i impian untuk masa universiti.u r everything to me..tapi kita xda jodoh.n used to call me " A beautiful Lie-its a song-30 seconds Mars kot).nowwww


u dah xda.i masih tercari2 sape pengganti u but until now i couldnt find it..(its hard sayang)..maybe ni balasan untuk diri I kan. N u plak mesti dah bahagia kan.i pray the best for u..u r a good guy (tapi quite sumtimes nakal)..

Then..nape aku suka sangat dengan One TRee HiLL sebab:
aku percaya cinta mereka sejati;
even dorg muda but then they know how to express love among themselves;
they serious bout love..

dan itu yang aku mahukan dalam hidup ini;cinta yang
sejati;
kukuh;
teragung;
setia selamanya;
dibawa mati...


so,dat laki guy "wait for me" k....




1 comment: