Sunday, May 30, 2010

Miss u my SIS

Last Monday, kitaorang pegi KLIA hantar KakT g KLIA. For Umrah. So, after a few days, shopping, teman dia, tlg pack her things, akhirnya, dia pergi gak..yela, im the only 1 duk senang lenang, so aku kena la wat macam orang suruhan..haha.But aku ikhlas la. I Hope she’s doing fine there n dapat keberkatan. AMIN.

I wish one day, aku dapat g sana with mom n suma. Im thankful to ALLAH for give a chance to my sis for UMRAH.SYUKUR.

So, during kat KLIA, dia menangis.can u imagine?macam la kitaorg x jmpa lagi,coi coi..so, mcm biasa la, aku pun menangis,haha. I guess maybe sebab kami sayang dia n risau cmna dia kat sane kan…apepun yang berlaku dalam fam, kitaorg dah maafkan, so dat dia pergi UMRAH dengan tenang. For me, aku ngn dia banyak persamaan.so dats y, kitaorg kurang cket..i thnk so..luv u forever KAK T…

No comments:

Post a Comment