Sunday, May 30, 2010

Berlagak??

OMG, semalam aku nampak accident, dekat rumah aku je.yang aku pelik,nape la laki tu belagak sangat. I knw pak cik tu yang salah, n siap salam lagi.but dat guy?imagine…dia just pandang VIOS dia..berlagak cam ****..ey menyampah..n u knw wat? Di kawan abg n kak aku, n memang dari kecik dia memang belagak..ek eleh bukan anak agong ker ape..dia ingat kaya sangat ker?Ini yang membuatkan aku marah…

HELLO, we are human kan!!! So?????????

Apa yang aku belajar selama 23 tahun ni, memang dulu aku rasa aku terbelagak cket, tapi xda agenda pape la kan. But now, im different, sebab aku rasa aku macam budak kecil, yang hanya insan biasa. N im thankful of that.life means everythg to me.. some people memang lupa asal usul mereka dan perasan mereka hot, trendy, whatever la..tapi bagi aku, apa yang penting, kejujuran dan hormat pada orang lain. Maybe kekayaan kita akan buat kita dipandang tinggi, tapi bukan pada ALLAH..bukan senang nak diri kita dihormati orang laen, for me itu yang penting sekali dalam hidup…

What goes around, comes around. Sesapa yang masih alpa dan lupa, I hope they will find jalan balik.ingat now kita berada di tahap teratas, dan bukan kekal selamanya..it just bukan aku busuk hati, tapi bila kita berada di atas bukan semua yang suka, dan maybe lebih banyak musuh..tapi, im happy klu kawan2 aku berjaya…TAPI aku kena berjanji dengan diri aku, sekiranya aku ditakdirkan hidup senang, aku akan membuatkan hidup org laen lebih bahagia. Xda ape yang mengembirakan selain melihat orang laen bahagia.aku harap sangat hajat aku akan tercapai…

1 comment: