Sunday, May 30, 2010

DREAM..

Beberapa hari lepas, aku termimpi.this guy yang dah lama.waktu kecik2 dulu.aku mimpi kitaorg bersama..haha..macam la aku dapat kan.ntah nape, aku tibe2 ingat kat dia.i guess sebab aku terpengaruh dengan cter kawan aku.i hope dia bersama wit dat guy. Yela, dia betul2 suka.aku harap aku ada magic, so that guy boleh balas cinta dia.kesian tau tgk org yang berharap. For me, she deserve to have dat guy..

Bila cakap pasal cinta, its hard u knw.sometims, aku terpikir, maybe aku yang rumitkan hal itu dats y la.tapi yela, tu memang diri aku kan.aku memang suke piker dulu sebelum wat pape.aku memang amik masa yang lama la kot, untuk memaksa diri aku percayakan lelaki itu yang bertanggungjawab menjaga aku seumur hidup.

Its my pleasure, haha, tgk bestfren aku dah ada BF. Yang penting laki tu x LOSER GLER..aku benci laki camtu. Then, im wonder, if ur bestfren ada someone special, nape dorg nak nyorok?i knw dia dah ada.maybe aku rasa she need time.aku kena respect dat.yela, maybe dia confius..aku pun penah rasa camtu..ramai je kawan2 aku cmni…yela org HOT (aku betul2 puji ni)…anyway, gud luck guys ke dalam alam percintaan..AKU?hahaha..xda..ZERO..im single….

No comments:

Post a Comment