Friday, June 4, 2010

same post like G

result dah kuar.aku bersyukur kot.daripada x grad kan.still pointer 3 n better than last sem.so, finally, aku dah ada degree. before this, aku memang risau, xleh tdo, selera makan ok je, tapi masalah tido la.rasa risau sebab tesis aku kot.thank you, ALLAH. sebab bagi aku peluang grad this year. for me, get a degree, is more than anythg for my mum compare to myself. entah, maybe sebab aku rasa nowadays, semua orang dah ada degree kot.

im so happy, boleh grad this year dengan kawan2 yang lain. yela, aku bersyukur sangat. rasa relieve n free.macam kera yang baru kua dari sangkar.so, now, im officially, ada DEGREE. so, banyak yg aku blajar daripada kehdpn uni.-->love, passion, selfish, laziness, macam2 la..i guess tu suma biasa la kan untuk student. master? bukanlah dalam masa terdekat.

aku rasa lec yang aku leh gambarkan:

prof Jari: agak COOL: tapi suke membebel.rindu dengan bebelan dia..dia bernas.

prof R: memang suke hentam M. tapi aku rasa, memang layak la kot. dia kenal M cmne. so now, baru aku sedar, she's right n deserve to critic M.

Dr. A: he's my idol..buatkan aku sayang negara lebih2..miss u SIR!!!

Ex D: she is baik kot...n well understanding US...haha

Dr. R: he is HOT, sebab botak.hahahaaha

well, i miss my lecturers..thank semua pengajar sya sepanjang di uni...

No comments:

Post a Comment