Tuesday, April 27, 2010

aku sedih sebab bodo..

entah, nape aku baca komen2 aku leh nangis. i guess, sebab beberapa hari lg dah nak habis belajar kot. ketawa, nangis, sedih, marah, benci, suma ada la.biasa la, nama pun berkwan kan. so,kat uni memg banyak aku belajar. even, aku x masuk club mana gler2, but i still learn things from others, rite?

org maybe kata maybe muka aku ni belagak, lantak la.yang penting, kwn2 kenal aku kan. they great to me, one thing i learn frm this rship, kitaorg kawan bcz we need each other, i mean saling melengkapi la kan..yela, ada org kawan mybe nak glamor je, sebab xda kawn lain, dan x menerima org itu seadanya. so guys, aku bukan nak memuji; dis is wat i learn frm u (aku tulis baik2 pnya)..haha

1. fam is everythg

2. explore music n u will know

3. kena rajin g kenduri (sebab aku malas, so aku cuba untuk join ni)

4. sayang budak2; nak2 yang mantap la kan.

5. gelabah is everywhr; ingat; penyakit ni boleh berjangkit (kira ni penyakit kronik gak la,nak2 time presentation)

6. movie, the only way kau leh hilangkan tension

7; keje last minute, akan ada wujud ketensionan

8; money is not everythg

9; silent is better than showoff

10; friend: orang yang x akan tinggalkan waktu kita susah, senang. x kutuk kita belakang2 n x jelas antr each other..


seriously, i cry for this. cn u imagine? 3 years weve been together, n perkara plg x leh lupa, they slept at my room; we shared evrythg. tgu bus sesama, i really miss that time even tgu bus lama..learn french n learn that great experience wit Him;haha funny..

wei korg, tx for the memories..im so sory, if aku ada menyakitkan hati korg, buat korg terasa,aku benar2 minx maaf K..(aku tkt pape terjadi pada aku, so better now, aku mintak maaf)

2 comments:

  1. God, Munik...don't make me cry sorang2 dlm bilik ak nie weih!!! I <3 u guys too...I'll never forget my besties frm uni...even kalo kta masing2 duk jauh frm each other...u made my days here a blast!!! Kalo korg xde, ntah le...maybe ko ngan gang tu, ak ngan gang nie...eeeee, surely bosan gla and x happening...hahahahahaa!!! *jahat gla ak*

    Noe wat? I learned a lot too...that's what life is all about, rite?

    Even stakat borak2 dlm bilik ko, paksa2 makan dis and dat, kepoyoan, gelabah, blur, makan...haih, i won't forget all dat la!!! :')

    Thanks for the memories guys...let's make more ok??? Tak sabar nak tgk korg bla dh CS, dh ada anak, dh keje...smualah!!!

    Tgk ak dh merepek cam tulis esei! Poyo je...hehe!

    ReplyDelete
  2. awwwww :) aku pon sorry for everything k. halalkan semua, sorry all this while if aku blurr sgt and mcm2 lagi :( hahah. ill never forget our friendship. eventho aku kan dulu "takda gang & asik jump2" bak kata ma soeur. aku lupa kita pnggil dia apa =.='. love you forever guysssss!!

    ReplyDelete