Wednesday, April 7, 2010

rindu setengah mati

omg!! lagu ni memang sedey gler.it touch my heart.puitis betul liriknya, even simple gler...

Aku ingin engkau ada disini
menemaniku saat sepi
menemaniku saat gundah

berat hidup ini tanpa dirimu
ku hanya mencintai kamu
ku hanya memiliki kamu

Reff:
akurindu setengah mati kepadamu
sungguh ku ingin kau tahu
aku rindu setengah mati

meski tlah lama kita tak bertemu
ku slalu memimpikan kamu
ku tak bisa hidup tanpamu

aku rindu setengah mati kepadamu
sungguh ku ingin kau tahu
ku tak bisa hidup tanpamu
aku rindu…

i dunt know y..i thnk i miss somethg.miss my fren, miss him.maybe org x paham ape yang aku rasa.tapi yg penting, bila kita rasa sedey n have probs, baru kita rasa kita perlukan dia...Aku bersyukur fam aku ada, but yela x sume kita rasa sama.sometims, i feel empty, no soul entah melayang mana.maybe badan kat bumi tapi pikiran kat planet mana.

hurm, hidup memang macam ni kan. yela, macam2 perkara berlaku. aku bukan x puas hati ketentuan ALLAH, tapi aku rasa tuhan duga aku macam2 kot.aku memang kena jadi kuat dan sabar.baru leh berjaya kan. aku x mcam org laen; yg maybe hidup senang,semua ada depan mata, x pernah rasa apa itu kesusahan, aku plak dah rasa macam2.kurang diberi perhatian oleh insan2 tertentu..ckap basal kewangan, lagi la..tapii aku x pernah merungut,yela sebab ada lagi org lebih susah daripada aku kan,lagi pun mak penah ckp, HIDUP ni satu perjuangan,selagi ada cara n jalan, kena cuba.bia kita jadi insan hina dpn org, bia ALLAH pandang mulia kat kita.so, mana boleh aku give up..

hidup ni x boleh disia2 kan..entah nape aku rasa org laen x penah pkr pasal org laen,aku x sanggup tgk M disakiti,even dgn A sendiri. maybe dorg x sedar pergorbanan dia.aku klu boleh bia aku tanggung sume ape yang dia rasa, sebab aku tau dia deserve more than everthg in lifes...aku harap aku diberi kekuatan untuk hidup di dunia ni..AMIN + insyaallah...................

No comments:

Post a Comment