Saturday, April 24, 2010

do i have a goal?

aku ada terbaca this one blog yang cakap pasal matlamat, yang buatkan aku terfikir,aku ada ker sekarang? i guess xdala kot.yela, just go wit the flow. org kata, klu kita ada pendorong, then baru bleh success.betul? i thnk yela kot.ada ker org ckp: contoh, nak kahwin wat kita berusaha lebih,yela nak besarkan anak2 n bla bla bla..wat kind of boring reason..tapi betul jugak la kan.peduli ape, setiap org ada matlamat kan..klu aku?mak jela pembakar semangat aku, never thnk to kawen2..for me, nak pilih suami mcm kat bawah ni:gambar sekadar hiasan



muke melayu k, bukan hensem..hehe,nak tulen melayu..x nak yg ala2 mix.





kena la alim (maksud aku ada basic2 agama, penting gler kot)







yang ini, maksudnya, dia kena la romantik.bukan nak pak cik tua k!!!









yang ni pulak, kena la suka music.love them!!!









p/s: memang poyo gamba di atas, bukan ape, pendorong untuk menulis sebenarnya.

So, back to my blog, aku rasa memang aku dah silap la kot, x letak matlamat2 awal2.then, now malas sume la...thesis, kena siapkan sampai berhari2 tdo 3 jam je(poyo nak mampus), tula malas, jadi cmni..

moral of the story, kena set awal2 goal kita so that we can motivate ourselves la kot?????

4 comments:

  1. hahhaah...bla plak Munik ska ckp sal jodoh2 nie? Hehehehe...jkjk!!! :P

    ReplyDelete
  2. haha..entah jiwang plak kan aku ni...

    ReplyDelete
  3. sj ar nak kaco...mcm ak tak fikir psl nie, hahaha!

    ReplyDelete
  4. whhooaaahh siap ada list bagai!! heheh tak sabar nak CS!! :) udang pelaminnnn

    ReplyDelete