Tuesday, April 27, 2010

kata2 itu kebih tajam daripada pisau.

i hate for guy (i mean lelaki la kan) yang berlagak.nak2 perasan ensem n perasan bagus. sebenarnya kita boleh nampak org cmni.nape dorg nak wat cmtu? contoh yang lebih jelas, kononnya dorg doktor masa depan, pemimpin masa depan. bukan aku nak perlekehkan org, but sometimes ppl ni over sangat.

so, i hate this type of guy.

I thnk ppl cmni kena dptkan rawatan kurangkan keyakinan yang over kot. smtms, bila dorg ckp, penah x pkr pasal org laen? aku mmg la emo, tapi aku tpkr je ape dia ckp. bodo sgt ker aku ni? ker dia pandai sangat? aku x jeles kat org, tapi nape org mesti pkr yang bukan2 pasal aku..OMG!!!

entah, it just one day i will show to them, sape aku sebenarnya..yela, aku maybe sehebat mereka, but i will make sure, i beat them (i mean lebih berjaya kan even aku x diplomat).

p/s: sory, keratan berbentuk emo, bile terpikir pasal thesis!!!!!!!

2 comments: