Sunday, April 18, 2010

mengantuk gler n tido sampai mati...

haha. 2 days g bilik kawan. i guess memang best. we just chatting n gelak2 sambil konon2 cari mklmt..then mcm biasala..tdk movie n watched some stupid stuff.but we really enjoyed it. gelaking sampai sakit peerut. i guess dah lama kot aku x ketawa mcm tu..aku rasa x salah kan habiskan masa ngn ur BFFFF..i loves u guys..even sebenarnya aku ckp "tgk lah nanti, sebenarnya, aku yang takut kehilangan korg..."haha..it deeps rite. korg tau kan aku cmne. dah sayang orang, aku x kan mudah lupakan org tu..harap2 this friendshp akan kekal sampai bile2 n until we see anak msg2 ada..haha..paling x saba skali tgk anak G..haha mesti lawak korg ada anak..eish gatal plak aku ckp apsal anak kan...luv u korg.even x ckp tdo tapi the moment is terlalu berharga..i guess better than we spent time together wat actvty cmtu daripada g jalan2 wat modelling....

i guess, aku blik umah memang tido n tido n tidozzzzzzz..haha

luv u my frennnnnzzzzzzzzz cinta sambal k????

5 comments:

  1. Hahahaha...stuju ngan everything u said coco! Tak sabar plak nak tgk anak2 ak eh? Haahahaha, lawak, mmg lawak!!! Itu kena sabar gila2 weih...anywayz, <3 u guys too!

    ReplyDelete
  2. haha..baca je keje ko..sedey wei nanti...korg lupakan aku nanti..haha

    ReplyDelete
  3. munikkkkkkkkkkkkkkkkkkkk,

    i love you too.....
    weh, sorry la bilik sgt cramp....
    ble la dpt spend time mcm tu lg ...

    ReplyDelete
  4. Fit: ek eleh, manada..wei aku sayang gler korg...duet pun x leh bayar that great experience!!!!!!!

    ReplyDelete
  5. Awwwww...setuju!!! Money can't buy what we've shared!!!

    ReplyDelete