Wednesday, August 18, 2010

i hate august

bile bulan ogos je, mesti aku rasa something.aku x tau nape.aku rasa sebab teringatkan manusia bodo..bodo pun aku pernah suke dia.lately ni, ada orang miskol2 aku..aku harap sangat dia.bodo x?i knew that dia xkan teringatkan aku..aku yang bodo perasan.i guess aku dah boleh lupakan dia sebab aku dah x msj dia lagi..but sometimes buat aku teringat2.betul la orang kata, bukan senang nak melupakan orang yang kita sayang.but, aku bersyukur gak, sebab dia menjadikan aku kuat. i wish aku dapat msj happy birthday kat dia, tapi dia penah cakap jgn msj dia lagi..so wth?belagak tak..memang la dia belagak sebab aku yang wat dia kecewa.

aku rasa ok je tapi kata2 itu memang menyakitkan.bagaimanakan perasaan anda bila orang kata anda TAMAK?tamak pun kena ikut tempat la..i tamak sebab nak peluang lebih cerah pada masa hadapan bukannya tamak duet.itupun salah.dat makes me angry?orang yang awak respect mengeluarkan kata2 sedemikian??terkejut dan tersedih aku..nak jadi bagus bukan senang,nak jadi x bagus memang senang...aku rasa dalam life ni, aku dah banyak mengalah n diam, tapi dia lebih percayakan orang lain, dan berkata seperti itu padaku..lagi wat aku kecewa.at least, i have my mom.mak yang galakkan aku cuba sana sini..thanks mom.

apa yang anda lakukan bile orang yang anda sayang disakiti?i thk she deserves more than anythg in this world but dia x pernah dapat.diperlakukan sedemikian wat aku sedih.ada gak orang kejam dalam dunia ni, even orang yang paling dekat ngn kita. ni lah yang buat aku lagi takut nak ada BF, sebab aku takut one day aku akan ditinggalkan atau dicurangi.sebab itu akan membuatkan anda sakit.so M, enjoy ur life k..kami ada.

3 comments:

  1. Sedih membaca post ini...

    I hope u get to fulfill ur dreams and give ur mother the life she always hope for...

    ReplyDelete
  2. setiap perkara yg dilakukan oleh setiap manusia, sama ada baik atau buruk, mesti akan dapat balasan daripada Nya. insyaAllah.

    ReplyDelete