Friday, August 13, 2010

K>E>C>E>W>A

perasaan sukar nak digambarkan.sebab setiap orang akan ambil masa yang lama untuk lupakan sesuatu.for me, memang dulu aku cepat terasa but i think right now aku kena bukak hati besar2. untuk jadi manusia yang lebih baik dan berjiwa besar.

apa yang menyebabkan aku kecewa:
1.bile ape yang aku harapkan x menjadi
2.bile orang lain pandang rendah pada kita
3.KMK
4.manusia yang mudah lupa diri
5.manusia yang tidak sedar diri
6.kawan yang belagak

so, sape2 yang termasuk dalam golongan ini
GTH!!!!!!!!!!!!!!!!!!haha..sebab aku x kisah. banyak benda yang boleh yang diharapkan daripada mendengar kutukan orang.

sekian

3 comments:

  1. Ehem...KMK tu ape eh? Nyibuk jap...lol! In the end...u can't count on some ppl coz they let you down...certain (certain2) ppl only la...not everyone. But one thing u can ALWAYS count on is yourself...and of course, God... :D

    Btw...loving ur new template. Nice!

    ReplyDelete
  2. sorry if tergolong dlm golongan yg mengecewakan kau scr x sengaja :(

    ReplyDelete
  3. Led: kawan makan kawan la

    A: haha..mana ada la...saje je tulis benda2 emo

    ReplyDelete