Tuesday, August 3, 2010

Berani

baru-baru ni, aku tengok movie ni.WELCOME..buat aku terpikir n terpikir.semua orang berani ker?maksud aku, ada ker orang (i mean Guys ) la kan, sanggup berenang sampai mati untuk orang yang dia cintai? aku memang salut orang yang hidup bermati-matian untuk dapat kasih sayang. kadang2 manusia, mudah lupa dan x sedar tindakan mereka malah wat bodo je ngn orang tersayang dorang..cinta kadang2 boleh menyusahkan dan merosakkan hidup manusia.yang paling penting aku rasa kena dahulukan ALLAH s.wt. sebab, beliau lebih Maha Besar dan Maha Mengetahui.kalau cinta mengatasi segala-galanya, susahlah.

aku terfikir..
aku berani ker?aku rasa x kot.nak luahkan pada org yang aku suke?lagi la gileee.
memang xdakot.aku rasa aku lebih berani dalam soal lain berbanding cinta. sebab cinta perlukan komitmen, usaha, duet, n ape2 jela.aku harap in future, aku akan lebih berani menghadapi segala-galanya esp. L>O>V>E

No comments:

Post a Comment