Monday, March 15, 2010

she's my bestfren ever..

today is her birthday.da wish pun.aku doakan dia jadi insan yang terbaek.i knw her since kecik lagi.so, i really loves her.miss her also.life is beautiful, bcoz filled up with frens,different attitude..u can choose which one u want to be.i mean,grouping mana la..tapi for me, tu sume x penting.yg penting dia ikhlas nak kawan ngn kita,terima kita seadanya,memahami kita,bukan yg suke amik kesempatan kan??

So, tomorrow bday aku.i guess nthg special la kan?da la xda bibik,tp xpela.as long as aku ada fam aku.rindu gler kat mak,kakak2 aku..loves them so much..x tau apa nak jadi tanpa dorg.23 dah aku.aku x tau sebenarnya,apa yang aku dah capai,but at least aku bangga dgn diri aku,berjaya masuk uni.aku blaja macam2.bahasa,blaja org.tu suma penting.

1 benda yang aku nak mintak sangat dlm hidup: boleh bahagiakan mak n wish mak hidup sampai bile2..sebab xda mak, xda kitaorg.aku bangga aku kuat sebab mak,nothg else matters.mak penah cakap,kitaorg kena berjaya sebab mak,kena grab peluang yg ada.aku kesian gler kat mak,sebab xda benda penting selain tgk anak2 dia bahagia,dapat pape yg dia nak.i feel guilty wat mak mcm2.im so sorryyy MAKKK..

so,kawan2 yg sayang kat aku,tx ye..aku pun sayang korg..G,Roxy,F,Faikah,Maya,hazma,Jeng,syerein,ada,N,Shirin,Malar,dila,nadirah,suma la....love u all :)

No comments:

Post a Comment