Wednesday, March 24, 2010

adakah aku selalu dimanjakan?

for me, aku x rasa pun macam tu.sebab, entah.with no reason.sometimes when someone did sumthg, kau akan rasa kesannya. aku rasa dia terlalu dimanjakan.memang la aku x nak dia rasa semua beban tu, tapi kdg2 macam semua org kena ikut je ckp dia.klu aku???jgn harapla.ker aku yg emo sangat?aku terasa sampai aku nak nangis.bodo x???

entah, aku x penah jeles ke ape.tapi,sumtimes its unfair.aku rasa aku hidup ni semua dah ditentukan n everythg ada org dah tentukan.ikut je cakap org.klu aku maybe paham keadaan org laen, tapi org laen x paham aku.fed up la cmni.sikit2 kena ikt ckp org.aku x terasa terancam but kdg2 aku rasa aku diketepikan.

org laen pulak hidup ok,x tension,live well,bahagia,hepy apela sume.aku??eish..aku patutnya x terpikir sampai sejauh ni.bodo!!!!!!!!! sory la artikel emo harini.tapi sekurang2 nya aku sayangkan diri aku sendiri.so God,plez give me strength ok..amin.insyaallah.

No comments:

Post a Comment