Sunday, March 28, 2010

i cannot stop!!!

setiap org mesti ada cita2 kan. for me,dari kecik aku memang nak jadi lawyer yg terhebat. But, rezeki xda so i just amik course lain. but sku x pernah menyesal,sebab aku rasa suma ilmu tu akan berguna juga satu hari nanti. Tapi, yela bukan senang nak habiskan belajar.for almost 3 years ni, at least aku bangga dengan diri aku sendiri.yeah! luv myself.

it just buat aku terfikir, aku x leh berhenti daripd mencapai cita2.yela, aku kena jadi someone dlm hdp ni. aku kdg2 hilang semangat, Tapi aku tersedar, bila aku tgk ****. yela dia bagi aku harapan,so semua org kena achieve sumthg.dont you ever give up!!!! x kisa la impian tu mengarut ke x, at least i have my own goal kan.

then, aku rasa hidup ni penuh dengan mcm2.so watever it is, plezzzz dont stop believing yourself k!!!! luv myself always n alwayssssss

No comments:

Post a Comment