Wednesday, March 3, 2010

mulutku memang berbisa???

hehe.aku memang suke gler bab mengkomplen ni.yela,klu sesuatu tu x elok,we have to do something kan?am i right?yela,klu orang wat keje lembap mesti la kena komplen kan.for me,watever it is,customer is right.so aku rasa klu aku jadi bos,mesti garang gler kan.haha.da la org kata muka aku garang.garang sangat ker?garang but sweet?haha

so,on tuesday,we have chat with frens.i rellly miss them.imagine, dah brape minggu lame gler x gosip.tx God,ada orang yg sudi kawan ngn aku.yela,perangai aku bukan baik sangat pun.hati aku tersentuh bile baca kat blog lain cakap:sebab kan kitaorg besties,we all accept diri masing2..walaupun ada kelemahan.betul gak kan.kami dah faham,so wat x tau jela.yela,ada je di dunia ni perangai macam2.so,kena sabar la..alhamdulillah,kami ok je.so far dah masuk 3 tahun.harap2 dpt kekalkan sampai bile2..i luv u guys..maybe org kata aku ni kasa,tapi aku rs aku ni memang penyayang.aku sayang gler kawan aku,even dorg x nampak.sometimes org x sedar kata2 or even perbuatan mereka akan menyakitkan hati orang lain,but, yela,manusia x da yang perfect..kena jela terima.


finally,aku harap kawan2 yang x berapa baik ni sedar bahawa mereka ada orng lain yang sayangkna diri mereka.maybe dorg rasa aku ni jeles ker ape,but deep inside aku xdala camtu..aku sayang kawan aku sampai bile2..AMIN

No comments:

Post a Comment